dilluns, 2 d’octubre del 2017

L'Òpera

Fa anys, un amic, quan vivia a Menorca, em va fer descobrir i estimar l'òpera. 

Poc a poc, em vaig anar aficionant a ella i vaig pensar que seria bo poder compartir-la amb els meus alumnes de quart. 

Enguany, i ja en van catorze cursos, regalo una ària -de les que més m'agraden- a cada nen o nena. 

Ho faig pensant en ells i elles, en cadascun, en el seu caràcter, en la seva manera de ser, en un petit detall que ha passat...

Quan els hi regalo, aquella ària passa a ser la seva. 

Potser, amb els anys, la recordaran i en aquest record s'hi afegirà alguna de les moltes vivències que tindrem. O no. Però m'agrada pensar que és un moment especial que els hi puc dedicar a cadascun. 

Aquí teniu un enllaç al blog on hi són totes. Si feu clic a fotografia, hi accedireu. 

Òpera de Sydney- Fotografia de foter.com

















A classe, de cadascuna comentem el títol de l'ària, el de l'òpera i el nom del compositor. 

A mesura que les vagi regalant, us ho aniré comentant.


Gerard

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.