dijous, 2 de març del 2017

El bàsquet


El bàsquet és un esport on hi ha una pilota, dues cistelles i dos equips per poder jugar.

Has de tenir molta punteria perquè ha de fer passar la pilota per dins de la cistella.

En el meu equip som 15 nens i dos entrenadors.

Hi ha equipatges de cada poble o país.

Jo hi jugo. El meu equipatge de la Garriga és de color vermell però tenim un segon equipament.

N'hi ha que són del mateix color, per això tenim una altre equipament.

El basquet és el meu esport preferit!

Quin és el teu esport preferit?



Foto de na Júlia-Secció fotografia RD4
                                                Alba

6 comentaris:

  1. Doncs el meu esport preferit és sortir a córrer ... i no parar mai de córrer...

    Salut!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé, Claudi. Així m'agrada... i no parar! Salut!!!

      Alba

      Elimina
  2. Això que hi hagi un equip per jugar no ho sabia... Jo pensava que n'eren dos... :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tens tota la raó, Felip. Ja ho hem arreglat.
      Gràcies
      Però... què és el que més t'agrada?

      Alba

      Elimina
  3. El meu esport preferit com tu Alba, és el bàsquet. Desde que tenia 4 anys que vaig començar a jugar fins arribar a la Selecció Catalana, he viscut uns moments increibles amb les meves companyes d'equip, tant si perdiem com si guanyàvem l'important sempre era passar-ho bé fent esport.

    A continuar fent cistelles campiona!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina casualitat! El bàsquet és molt bonic.Em poso molt nerviosa quan juguem en els partits! Moltes vegades guanyem però també perdem.
      El que importa és jugar i saber-ne.
      Continua així.
      Moltes gràcies.

      Alba

      Elimina

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.