dimecres, 26 d’abril del 2017

L' Aleix Aguirre a la Sagrada família

Hola, sóc l'Aleix Aguirre. El diumenge 5 de febrer del 2017 vaig anar a la Sagrada Família. Allà vaig veure moltes coses, com per exemple escultures fetes de guix, maquetes de l'edifici, quadres de com era als vells temps,una escola antiga per dins...

Abans de marxar, vam anar a una botiga per comprar un record. Aquests records que em vaig comprar van ser un llapis (que al darrere tenia forma de creu) i  un boli que semblava un llapis. 


M'ho vaig passar molt bé.

Us recomano anar-hi.                                                              


           
                               Foto de na Júlia de la Secció de fotografia     


ALEIX                         















2 comentaris:

  1. Hola Aleix!
    Veig que t'encarregues de la secció de viatges! Jo ara mateix sóc a Sevilla (olé!). Per cert, m'han dit que la frase "Quien va a Sevilla pierde su silla" no és correcte... Ho pots investigar?

    La Rínxols d'Or :)

    ResponElimina
  2. Hola Rínxols d'Or,

    Tens raó, no és correcta! La frase correcta és "Del lloc de la guineu, qui se n'alça no s'hi asseu" o bé "Quan la guineu tornarà, a esgarrapades us en traurà".

    Investigat!

    Aleix AGUIRRE i PÉREZ

    ResponElimina

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.