dijous, 2 de novembre del 2017

El meu gat


El meu gat es diu Poes perquè en vam tenir un altre que es deia Poes Màximus.
Li diem Poes (que vol dir gat en holandés).

En Poes és de la raça british blue, té els ulls grocs i el pel gris.

S'alimenta de pinso especial per a gats però també li agraden altres coses: pernil dolç, carn, peix, pizza de tonyina...

El meu gat dorm al llit del meus pares i durant el dia al puf o al sofà...

El Poes juga amb el meu pare i amb mi. A vegades fem que salti o que corri. 

Costa molt!


Us agraden els gats?



                            
Bieke
Fotografia feta per l'Aina-Secció de Fotografia de l'RD4


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.