dimarts, 3 d’abril del 2018

Presentació Robin Hood

La meva presentació va ser sobre el llibre Robin Hood.


Primer em vaig llegir el llibre. En Gerard ens va donar un guió que posava tot el que havíem d'explicar. El vaig omplir i li vaig demanar quin dia la podia fer i em va donar un dia. Va arribar el dia, vaig sortir davant de tota la classe i vaig explicar tot el que vaig escriure.

Va ser molt xulo i m'ho vaig passar molt bé!

A vosaltres us agradaria fer una presentació? De quin llibre?
Fotografia extreta de foter.com
Marc
Fotografies fetes per la Mar- Secció de fotografia de l'RD4 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.