dimarts, 27 de novembre del 2018

El Tió de nadal


El Tió està fet de de fusta, amb quatre potes i un nas. De vegades té el nas
punxegut o de vegades el té enfonsat. Es celebra el dia 24 de desembre. Jo el Tió el faig cagar amb les dues famílies: el dia 24 amb una família i el 25 amb l'altra on de pas ens quedem a dinar. Porta regals com joguines, roba, trencaclosques, entrades d'alguna cosa... 

El Tió marxa després de fer-lo cagar o el dia després. El meu sempre marxa després. El meu Tió menja fruita, xocolata, fruits secs i també l'hi dono alguna cosa de beure. A mi el Tió m'agrada molt perquè el puc cuidar.

A vegades em faig fotos amb ell i moltes coses més.

Sergi
Fotos extretes de foter.com i Roger-Secció de fotografia de l'RD4

         

3 comentaris:

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.