dimecres, 23 de gener del 2019

M’agrada...No m’agrada...


M'agrada que em tractin bé, que m’estimin, que em facin petons, que em facin abraçades, que em cuidin. També m’agraden els macarrons, els espaguetis, els canelons, les llaminadures, la xocolata negra, dibuixar, pintar, ballar, els gossos...

No m’agrada que em molestin, que em facin la pilota, que em tractin malament, que m’insultin, la xocolata blanca, els chetos, les rufles amb gust de pernil salat, el bàdminton, el tenis...

M’agradaria anar a les Maldives, anar a les Bahames, tenir un gos, fer un solo de dansa, tenir un altre germà o germana.

                                                                             Anna


Fotos extretes de foter.com i de l’Íngrid-secció de fotografia de l’ RD4.



1 comentari:

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.