divendres, 18 de gener del 2019

Un animal divertit


Jo soc pelut i faig exercici. Ja sabeu qui sóc... sóc un hàmster!

Em dic Gasqui Ballús Doría. El meu germà petit es diu Cuqui i el meu germà gran es diu Pelut.

Puc viure d’un any i mig a tres anys, tot i que hi ha casos que han viscut quatre anys.

Jugo a la gàbia i a la roda amb la Cuqui i el Pelut ho fa amb la Laia, la Bruna i la Clàudia. M’encanta jugar amb els meus germanets!


                                                                           Laia

 Fotografies fetes per en Roger - Secció de fotografia de l'RD4

1 comentari:

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.