dimarts, 19 de març del 2019

Els països

                                

Jo, he viatjat a Suïssa, Alemanya, França, Irlanda...


Fotografia extreta de Foter.com
M’agradaria viatjar a molts llocs, tot i que a alguns hi ha certes dificultats per anar-hi.
Als països als que m’agradaria viatjar són a França (París), que és molt probable que l'estiu que ve hi vagi de vacances; Nova York ( però de moment no hi vaig perquè jo m’atabalo molt fàcilment i per anar-hi són moltes hores d’avió) i Hawaii (però per arribar-hi és gairebé un dia sencer de vol).


Anna Boada
Júlia secció de fotografia de l’RD4

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.