dimarts, 19 de març del 2019

Llibres, llibres i llibres


M’agraden els llibres perquè són molt divertits i tenen de tot. Fan riure, acudits, alguns són especials i bonics.

FOTOGRAFIA EXTRETA DE FOTER.COM
Hi ha moltes col·leccions de llibres com ara Geronimo Stilton, Els futbolissims, Super Gol, Diari del Greg, August i els monstres, Història de Catalunya, Record winners, Wigetta... però també hi ha moltes col·leccions més. 

Com els llibres no es poden escriure sols, a les persones que es dediquen a escriure llibres els hi diem autors. Desprès hi ha els il·lustradors, que la paraula ve d'il·lustracions i el significat és dibuixos. Bé, els il·lustradors fan dibuixos. Però tampoc ens podem oblidar de les editorials perquè sense elles els llibres no estarien a la venda. Les editorials s'encarreguen de publicar els llibres.


Jo a casa meva tinc molts llibres i m'agraden molt.
VICTOR
FOTOGRAFIA FETA PER L'ABRIL-SECCIO DE FOTOGRAFIA DE L'RD4


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.