dimarts, 12 de març del 2019

M’agrada, sí o no?


 Fotografies extretes de Foter.com

A mi m'agrada molt jugar amb la família, sobretot amb el meu cosí Cesc. El meu joc preferit de taula és Hotel. Consisteix en que tu ets un avió que vola per tot el món i has de comprar hotels a tots els països sense gastar-te tots els diners. Guanya el que acaba aconseguint més hotels i més diners. És com el Monopoly. El joc digital que m'agrada més és Mario Odissey. Has de recórrer tot el món i aconseguir llunes.

El meu menjar preferit són els rotllets de pernil dolç i formatge, els raviolis, l'ensaladilla i el salmó.

El meu esport preferit és el patinatge, el meu color és aqua i el que m'agrada fer el meu temps lliure és llegir i dibuixar.

 Fotografies extretes de Foter.com
M'agraden totes aquestes coses perquè quan ho vaig provar per primer cop vaig descobrir que fent-ho gaudia i era feliç.

El que no m'agrada és quedar-me sola a la foscor, els espinacs, la coliflor i tenir massa deures.


De petita m'agradava la xocolata, que ja no m'agrada, i el Mickey Mouse.


                   Fotografia feta per la Júlia Fabregat - Secció de fotografia de l'RD4                                                           Íngrid

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.