dijous, 12 de desembre del 2019

Les meves famílies són superdivertides


A les meves famílies som molts però primer us diré una i després l'altra: a la del meu pare som catorze i a la de la meva mare som vint.

Foto lliure extreta de foter.com

Els meus cosins i cosines són ben divertits, llestos, amigables...
I ara us diré com es diuen els meus cosins, els meus cosins es diuen Cristina, 
Martina, Clàudia, Sergi, Laia i Júlia.





















Joanna

Foto feta per Quim-Secció de fotografia de l’RD4

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.