dijous, 12 de desembre del 2019

Un plat especial

El meu plat preferit es la carn amb tomàquet. Està molt bona...mmmm
El meu plat preferit porta carn, tomàquet, seves i oli. És un plat fàcil de menjar, a mi m'encanta. Si vols, pots ficar-li patates fregides. 
Fotografia lliure de drets extreta de FOTER.COM


















M'agrada menjar aquest plat amb la meva família, amb els meus amics... Aquest plat el fa el meu pare i jo l’ajudo. A vegades li posem patates fregides. 

Ariadna 
Foto feta per Martina- Secció de fotografia de l’RD4

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.