dimecres, 1 d’abril del 2020

El robit


Els robots són màquines que les fan els científics i que algunes semblen persones però no tenen sentiments.

Poden fer les feines que fan les persones com ajudar a casa, treballar a les empreses, ...

M’agradaria inventar un robot perquè m’agrada molt la ciència ficció, i a casa munto robots de joguina.

El robot que crearia passejaria els gossos, em faria el menjar i moltes coses més. Seria una mida mitjana. Li faria unes cames llargues una miqueta gruixudes perquè pugui saltar molt alt, braços llargs per agafar coses que estan molt lluny i alt com jo. Amb llums al voltant de tot el cos per poder veure de nit i que il·luminés el jardí.

El cos el tindria fet de ferro. De nom li posaria Robit i seria el meu amic.



















Quin G.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.