dimecres, 27 de maig del 2020

"Les meves abraçades", un text de l'Arnau

Les meves abraçades

Quan em fan una abraçada, jo sento que m’estimen molt i que les coses van molt bé.

Jo, a casa, abraço el Pelut i el Trosky, que són les meves mascotes. La Carlota i el Jan, que són els meus germans. I la mama i el papa.

A mi m’agradaria abraçar als meus pares encara que estiguin a casa i també les mascotes, i germans. I com fa tres mesos que no veig els meus tiets, cosins, avis i amics, també m’agradaria abraçar-los.

A mi m’encanta fer abraçades perquè m’agraden molt i em fan molt feliç.

Jo, quan no veig una persona durant molt temps, quan li faig una abraçada sento que estaria allà un parell de minuts abraçant-la i sento que m’alegro de veure-la i em sento molt a gust,

Arnau



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.