dimecres, 27 de maig del 2020

"Les meves abraçades", un text d'en Marc

Les abraçades
A mi quan m’abracen em sento estimat per tota la gent que em rodeja i que m’estan cuidant. Em sento estimadíssim! I això és molt bo. 

Abraçar és molt bonic perquè et sents més fort, més segur i molt més protegit de tothom. 

Jo quan abraço em sento protegit, em sento bé i més bon amic de tots. 

Jo abraço al meu gos, a la meva mare, al meu pare, als meus germans, als meus amics i a tota la meva família. 

Jo a la gent els abraço quan m’ajuden, quan porto molt temps sense veure’ls, quan estan tristos , enfadats per alguna cosa… jo els abraço. I ara que estem en quarantena no puc abraçar als meus avis, als meus cosins, als meus tiets ni als meus padrins. 

Espero que s'acabi aviat per poder-nos abraçar tots junts!

Marc


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.