dimecres, 26 d’abril del 2017

Vaig a Madrid.

Hola sóc l'Aleix ara us explicaré una aventura molt emocionant. Vaig anar a

Madrid. A Madrid vaig anar-hi amb cotxe. la meva mare em va dir que aniríem a dos

hotels. En el primer hotel que vam anar estava al costat de la Guarner bros. I al

altre Hotel que vam anar estava al costat de la Porta del Sol. Al dia següent vam

anar a mirar la obra del rei lleó. Va ser molt maca. Us recomano anar-hi.
                                

foto de na Magda seccio de fotografia       Aleix

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.