dimarts, 11 de desembre del 2018

M’agrada...


A mi m'agrada estimar, ser feliç, estar amb la família, els peluixos, la pasta, la carn, llegir, dormir, estar amb els amics, jugar amb l'Aleix, el meu germà, els esports, sobretot la gimnàstica, el Nadal, l'estiu, la platja, la piscina i la neu.

A mi no m'agrada el bròquil, la coliflor, els espinacs, les guerres, els robatoris, anar amb cotxe, els accidents ni que em molestin.

A mi m'agraden les coses que he dit abans perquè són boniques, em fan feliç i els peluixos perquè són suaus i m'agrada tocar-los. Però els esports són la meva vida.

A mi no m'agraden els menjars que he dit perquè tenen malt gust i no m'agrada la seva textura. La resta de coses que he posat que no m'agraden perquè em fan sentir trista.
Martina
Fotos fetes per l'Íngrid - Secció de fotografia de L'RD4  
                                                                                                                                                       

1 comentari:

  1. Está molt bé que t'agradin aquestes coses Martina, aprofita-les si et fan feliç!!

    ResponElimina

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.