divendres, 18 de gener del 2019

Quin gall més divertit!



Hola,

Soc un gall i no tinc nom. O sigui, que em diuen gall. 

Tinc un any i menjo blat de moro barrejat i pinso de gallina ecològic. Vinc del mercat de Vic i m’agrada molt cantar. En canvi no m’agrada que em toquin ni que m’agafin. 

Dormo al damunt de la reixa del corral de les gallines ... s’hi dorm molt bé allà!

Tampoc faig cap cosa rara, l’única cosa que faig és cantar. 

No tinc amics però conec a les gallines. En fi, jo soc així i faig aquestes coses.
Júlia
Fotografia feta per l'Íngrid-Secció de fotografia de l'RD4




2 comentaris:

  1. Quin gall més divertit!!! Segur que és el que ho vigila tot!!

    ResponElimina
  2. Caram, Júlia! Ja aniria bé que aquest gall tant eixerit ens llevés cada dia al dematí.

    ResponElimina

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.