dimecres, 8 de març del 2017

L' Aleix a Port Aventura


Hola sóc l'Aleix a les vacances de Nadal del 2016 vaig anar a Port aventura amb els meus pares.

Vam pujar a moltes atraccions però la que em va agradar més va ser:L'Estampida.

L'Estampida es una muntanya russa. La primera vegada que vaig pujar va ser amb el meu pare,i quan i vaig pujar amb la meva mare va tindre molta por . Va pujar perquè li vaig dir que era molt divertit perquè sinó no puja. I vaig anar al hotel port aventura. M'ho vaig passar pipa.

Us recomano

anar.
Foto lliure de www.Foter.com





Foto de na Júlia
                                                                                                                                                           
                                           Aleix







                                                                                            

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.