dijous, 4 de maig del 2017

Lloret i Platja d'Aro

Foto de na Júlia-Secció de fotografia de l'RD4

Hola, sóc l'Aleix Aguirre.  

M'agradaria parlar-vos de Platja d'Aro i Lloret que són dos pobles que m'agraden molt.

Hi vaig per l'estiu, per Nadal... amb els meus pares, germà i avis. 

A l'estiu vaig a la platja perquè en els dos pobles hi ha platja. També hi ha un parc d'atraccions. 

És súper-divertit

Us recomano anar-hi.


                                                                         
Aleix 


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.