dimecres, 8 de novembre del 2017

Nova a l' escola

Jo vaig arribar nova a l' escola aquest curs. El primer minut ja vaig fer amics/es i el primer dia m'ho vaig passar molt bé.

La meva escola es diu Sant Lluís Gonçaga i m'agrada molt el nom i l' escola.

M'ho passo molt bé, sobretot amb les meves amics/es.

També m'agrada molt el meu tutor perquè és molt amable amb tothom i amb mi.
El meu professor es diu Gerard.

I tot això és el meu primer text de RD4 i d'alumna nova a l' escola.

Però, com diria en Gerard...ara,a l'escola, ja sóc vella!

Mar


MAR
    Feta per la Bieke de la Secció de fotografia de l'RD4

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.