dimarts, 27 de novembre del 2018

El millor equip de futbol


El meu equip de futbol és l'Olímpic La Garriga i està situat a prop de les piscines.

En el equip de futbol hi ha força nens. Som en Martí, en Nil, l'Èric, en Pol, en Marc, l'Alan, en Biel, l'Albert, en Sergi, els meus dos entrenadors, en Sergi i en Marcos, i jo.

Els partits no sempre són a la Garriga, també hi ha altres que són a Llerona, a Manlleu, a Vic...

M’agrada jugar amb el meu equip perquè m’ho passo molt bé i fem activitats molt divertides.

                                                    Víctor
           Fotos extretes de foter.com i de l'Íngrid- secció de fotografia de l'RD4

3 comentaris:

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.