dimarts, 27 de novembre del 2018

Flaixbac



La meva ràdio preferida és ràdio Flaixbac. A Flaixbac hi posen música treta de fa poc, fan imitacions...

M’agrada perquè és una ràdio de comèdia, i cada dia parlen de coses noves. El que m’agrada més és el matí i la mare que el va parir. Avui han enviat uns raps i les han posat i ahir feien bromes sobre les factures del gas i la llum...

També fan una cosa que es diu la llista. La llista és un conjunt de cançons que posen i comenten. L'emissora és 106.10, 106.00, 106.01 i altres més. M’agrada ràdio Flaixbac perquè sempre fan el que m’agrada.
                                                                       
                                       Anna                                            
        fotos extretes d’en Josep secció de fotografia de l’RD4 i de foter.com              

1 comentari:

  1. Doncs si, tens raó, és una radio que está molt bé i que distreu molt!!

    ResponElimina

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.