dimarts, 19 de febrer del 2019

Diari d’una penjada


Diari d’una penjada és una col·lecció de llibres. Tracte sobre una adolescent que es diu Nikki. L’autora és Rachel Renée Russell, l’editorial és Estrella Polar i m’agrada molt.

Hi ha dotze llibres, jo en tinc nou i me’ls he llegit tots .Ara m'estic llegint «Una trencacors de pega». Els llibres que em falten són el set,el nou i el deu. Cada Sant Jordi en surt un de nou.


Foto extreta de foter.com
Els protagonistes són...La Nikki ,que representa que l'escriu el llibre, la Chloe i la Zoey , que són les millors amigues de la Nikki, la Mackenzie que és la dolenta ,en Brandon que és el noi guapo i la Brianna que és la germana petita de la Nikki.


Íngrid

Foto feta per l'Íngrid - seccio de fotografia de l'RD4
                                                                              

Aquesta col·lecció m’agrada perquè fa gràcia i és emocionant, la il·lustració està molt ben feta i a la Nikki li passa de tot.

El recomanaria a qui li agradin els llibres d’aventures.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.