dimarts, 19 de febrer del 2019

La meva família


A la meva família som cinc: el meu pare, la meva mare, el meu germà, la meva germana i jo.

El meu pare es diu Francesc, la meva mare Sofia, la meva germana també es diu Sofia,el meu germà es diu Francesc però li diem Cesc i jo Anna.

 foto extreta de foter.com
A tots ens agraden coses diferents: al meu pare li agrada molt arreglar coses, a la meva germana li agrada jugar a volei, al meu germà li agrada jugar a basquet, a mi m’encanta ballar i a la meva mare li agrada fer manualitats.

M’agrada molt la meva família perquè amb ells m’ho passo molt be!


Anna

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.