dimarts, 19 de febrer del 2019

Les meves coses preferides



M’agraden moltes coses, m’agraden tantes que podria fer una llista! I una de les coses que més m’agrada és dibuixar sí, sí a mi se'm dona molt bé dibuixar, també faig molt bé la lletra i el tipus de lletra que em surt millor és la d'impremta. A finals d’estiu del 2016 vaig anar practicant i a tercer vaig aprendre a fer-la del tot bé. M’agrada jugar amb el meu germà és molt divertit,(és bastant pesadet) fa moltes tonteries i li agrada jugar molt a les maquinetes.


Foto extreta de foter.com

També hi ha coses que no m’agraden com fer els deures perquè són molt avorrits ,no m’agrada que els companys em molestin dins de la classe. Quan jugo a futbol al pati i no m’agrada que em molestin. Una de les coses que no m’agrada és que em portin la contrària, que em facin enfadar i fer el meu llit.


                                                                         

A mi l’activitat que més m’agrada és el futbol.



Víctor

Foto feta per Roger - seccio de fotografia de l'RD4 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.