dimarts, 12 de març del 2019

Tenir superpoders!


Els superpoders que m'agradaria tenir són: veure-hi a través de les parets, ser invisible, viatjar en el temps, volar i moltes coses més... Abans jugava a que tenia superpoders quan era de nit amb la Júlia Murillo!

Foto extreta de foter.com
M'agradaria tenir-los perquè veure-hi a travès de les parets em permetria tenir triple seguretat, ser invisible per espiar, viatjar en el temps per arreglar les coses... Però el metge em va dir que jo ja tenia uns mini superpoders...
Són l'olfacte (puc olorar més del normal) i també l'oïda. Si m'esforço cada dia amb l'esport, arribarà un moment que ja no em cansaré!

El que m'agradaria fer és poder triar un superpoder cada dia !

Fotografia feta per la Júlia Fabregat
Anna

                               
                                

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.