dimarts, 2 d’abril del 2019

Els conills


Els conills són uns mamífers molt bonics. El conill es el meu animal preferit perquè a mi em semblen super bonics i molt cuquis. Jo en tenia un però es va morir amb 7 mesos. Recordo que va morir el 27 d'octubre del 2017. Es va morir perquè a la tenda on el venien estaven tots malalts. Es deia Han Solo com el de la pel·lícula de Star Wars.

Fotografia extreta de foter.com
Se li va acudir a la meva mare i a mi em feia gracia. Les races eren l'angora, és com una egípcia; el Rex,  és un conill normal; el Toy, és molt petit; el superToy, era més petit i el Belier, que té les orelles caigudes. 

El meu conill era un Belier amb les orelles caigudes i de color blanc i negre.
Júlia
Fotografia feta per en Josep-Secció de fotografia de l'RD4




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.