dijous, 12 de desembre del 2019

El mar és molt divertit

El mar és el meu lloc preferit del món. El mar em relaxa, em fa estar feliç amb les seves onades. La meva mare diu que em canvia la cara quan veig el mar
Fotografia lliure de drets extreta de FOTER.COM














Algunes persones estan destrossant el mar amb els plàstics. Perquè no passi hem de reciclar i deixar d'utilitzar productes que contaminen. 
Algun dia viure en un vaixell. 


Hugo 
Foto feta per Quim-Secció de fotografia de l’RD4


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.