divendres, 24 d’abril del 2020

La mona de la Gisela


La nostra mona la vam fer a casa, ja que el meu tiet no podia portar-la perquè estem confinats.

Per fer el pa de pessic, els ingredients que vam utilitzar són tres ous, un iogurt, un got ple d’oli, un altre de sucre, tres gots de farina, la pell ratllada d’una llimona i llevat. Jo remenava tots els ingredients, mentre que la mama em donava el que feia falta. Després, vaig passar la massa al motlle i ella ho va posar dintre del forn. Mentrestant, anàvem desfent la xocolata al “baño María” (que no és la meva mare banyant-se, és una manera de desfer la xocolata).  Vam posar una olla amb aigua a escalfar, dins un altre recipient amb xocolata,  i quan l’aigua començava a bullir, la vam remenar fins que es va desfer.

Quan ja estava tot enllestit, la vam decorar. Com no teníem figures, només vam posar plomes i pollets.

La mona estava superbona, li dono “cinc estrelles Michelin”! A tots ens va agradar molt.

M’ho vaig passar pipa, tot i que estic acostumada a fer pa de pessic. Va ser molt divertit!

Gisela



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.