dilluns, 1 de juny del 2020

El text de les abraçades d'en Pol

Quantes abraçades!
A mi, quan m'abracen, sento alegria i força perquè tot vagi bé. Quan estic sol, abraço els meus ninos o alguna de les meves joguines perquè em fa sentir millor. A la nit, des de ben petit, dormo amb dos coixins, un al cap com tothom i l'altre l'abraço perquè em sento segur, i descanso com un angelet.

M'agrada abraçar a la gent quan estic trist, quan estic content de veure algú i, fins i tot, quan estic castigat, abraço els meus peluixos. Ara, per culpa del coronavirus, no podem abraçar a qui no sigui de casa nostra i ho trobo a faltar.

Aquests dies només abraço al papa, a la mama i a la meva germaneta Berta, però quan passi el coronavirus abraçaré a tothom de la meva família, els amics...

Pol




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.