divendres, 10 de febrer del 2023

El meu animal: Ukri

A casa meva no tinc cap animal però a casa l'àvia sí. Es diu Ukri i és el meu hàmster.

Té deu mesos. És amable, feliç, molt "tiquismiquis" i és atent.


No sé de quina raça és. Físicament és blanc amb una taca marró a l'esquena i és molt petit.


Menja pipes d’ocell i pipes de carbassa. Necessita beure aigua,menjar i dormir.


Li agrada dormir, pujar a la nostra mà i no li agrada que se li posi molta gent a davant perquè sinó té por i es fa pipi.


La veritat és que m’agrada tenir-lo. L’estimo més que una mare el seu fill.

Martí























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.