divendres, 3 de febrer del 2023

L'explicació d'en Pol


A mi m'agrada educació física perquè és esport. Les altres assignatures no m'agraden perquè has de pensar i escriure i em poso nerviós al fer aquestes coses i per això no m’agraden.


A fora de l’escola faig atletisme però també faig música, que m'agrada molt. El que no m'agrada és fer anglès perquè no es el mateix estudiar-lo que aprendre'l perquè vius a Canadà. Tampoc m'agrada que els meus pares em diguin el que faig malament.


Amb el meu pare m'agrada anar amb bicicleta a buscar xurros. Amb el meu germà m'agrada jugar al jardí a futbol i amb la meva mare vaig a córrer.

Pol




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.