dijous, 23 de març del 2023

El geni

Un matí a les deu vam anar amb el meu pare, la meva mare i jo als Pirineus.

Quan vam arribar vam anar a esquiar. Mentre esquiàvem vaig veure una cosa brillant, vaig anar a veure que era: una persona que no tenia cames i de color blau. Vaig notar que era màgic.

Li vaig ensenyar a la meva mare i em va dir que era un geni.


Li vaig dir:

- Què és un geni?


I ella em va dir:

- Un geni es diu que és una persona màgica que li pots demanar desitjos.


I jo li vaig dir:


- Vull demanar tres: el primer tenir un gosset, el segon que cap dia ningú més tingui malalties i la tercera és que la meva mare, el meu pare i jo anem a Londres.


La situació no se com acabarà però espero que es compleixin els tres desitjos.


Clàudia




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.