dimecres, 15 de març del 2023

JO VUll TENIR UN GOS!!!!

Jo no tinc cap animal de companyia a casa però m’agradaria tenir un gos que es digues Max o Nara i que els dos acabéssin de néixer.

El meu gos o la meva gossa serien un o una boyero de berna  que són molt peluts i guardians.


M’agradaria molt estar molt amb ells i els estimaria molt com el meu germà.


Serien físicament peluts i de color marró i negre i jo els educaria molt bé i es portarien molt bé.


Jo crec que qui estaria més amb ell o ella seria jo i que em necessitarien molt a mi.


Li ensenyaré a menjar coses sanes, carn i pinso.


Maria B.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.