divendres, 28 d’abril del 2023

DE VEGADES TINC POR!!!

Jo crec que la gent el que li fa més por és la foscor i la gent que es porta malament…

A mi de vegades també em fa por la foscor i sobretot la gent que es porta malament perquè m'han dit molts cops que em poden erestar.

Jo crec que la majoria de gent té por de que entri gent a casa a robar,perquè a la meva mare li passa i per això ho sé.

El que faig quan tinc por és que m’amago sota la manta i ja no tinc por però la meva mare no vol que em tapi d’aquella manera perquè no respiro bé tan tapada,faig el mateix quan tinc por de la gent dolenta i dels lladres.

Maria


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.