dijous, 8 de juny del 2023

EL GENI DESAPAREIX!!!!

 

Anant a l'habitació, quan vaig obrir la porta em vaig trobar un geni que em demanava tres desitjos, jo no sabia si es cumpliría però, li vaig dir primer un perquè no els volia malgastar.

Em va costar decidirme però al final em va sortir el primer era volar, van anant passant els dies i el geni i jo ens anàvem fent amics, i de recop un dia el geni anava desapareixent i el geni em va dir : Has de dir els dos desitjos si no desapareixerè i no tindràs els teus últims desitjos. 

Llavors li vaig dir el segon desitj que era poder respirar sota l’aigua.

Al final va acabar bé i el geni no va desaparèixer i se'n va anar al seu mon.

Un dia a casa meva vaig arribar després de l’escola i vaig sentir un soroll a la meva habitació.Aquell era el tercer desig que tot anés bé.


Maria B.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.