dimarts, 29 de gener del 2019

El piano



El piano és un instrument de corda amb moltes tecles. El piano serveix per tocar diferents melodies, te tres pedals.
Jo toco el piano amb la Júlia, és molt divertit.
 




     

                                                    Foto extreta de foter.com







A mi m’agrada tocar el piano perquè aprenc diferents melodies. Jo toco el piano a l’escola municipal de música de la Garriga. La meva professora de piano és diu Angels i la de la Júlia també. Jo vaig a tocar el piano el Dimarts a les 17:30.


fotografia feta per el Roger secció de fotografia de l’RD4.
                                                          Elsa


3 comentaris:

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.