dimarts, 29 de gener del 2019

Els invents:


Els invents són objectes inventats per els inventors, una cosa nova per el planeta, o per el país. A mi m'agraden els invents perquè són molts útils, originals i a mi m’agraden molt les coses noves.

Foto treta de l'Ingrid

Jo una vegada vaig decidir fer un invent i vaig utilitzar el congelador, però el vaig espellar! Ara ja ser fer invents i he creat: Un llapis que és florescent i que brilla a la foscor amb extra de purpurina, les ulleres de la realitat virtual i coses més...
Foto tretes de foter .com
 

El que m'hes més fàcil és pensar-ho com ho puc fer i desprès ho creo. L'Íngrid i jo fem un equip d'invents, ella m'ho dissenya i jo els creeo. M'agrada molt inventar perquè em fa feliç.


3 comentaris:

Els comentaris de la revista, no es publiquen immediatament. Quan el moderador els hagi acceptat, apareixeran publicats.

Aquest és el motiu de seguretat pel que no els veus publicats ara.

Et demanem una mica de paciència i et donem les gràcies per la teva aportació.